می ریزم این تمام خودم را به پای تو….

السلام علیک یا دریا. 

این روزها همه جا “حسین”را زمزمه می کنم.درد را -عشق را – شادی را همه از او به نشانه  توی شعرها  کلمه می شوند……عاشورا – ماه منیر قمر بنی هاشم -خیمه گاههای سوخته….

چند هفته ایست توفیق پای منبری بودن استاد دریغمان شده.انقدر زنگار روی دلم نشسته که با یک رود فرات هم تطهیر نمی شود….زنگ زدم به استاد کربلا بودند.گفتم در صورت امکان رو به نجف کنید و بی واسطه از امیرالمومنین بخواهید این سولمازی که من می شناسم را ….!استاد برایم زیارت وارث می خواند…اینقدر صدا نزدیک بود که حس می کردم پابرهنه در بین الحرمین نشسته ام و به پهنای صورتم اشک می ریزم…حالا هر شب  فریادی ناطور که از اعماق وجودم توفانی ام می کند از خواب می پرم و موجها می کشانندم به صدای “حاج منصور ارضی”می نشینم گوشه ی زاویه دار اتاقم و اشک می ریزم…انقدر که صبح با دردی مضاعف بیدار می شوم و سخت نفس می کشم….استاد می گفت:اینها نشانه ی این است که برگه ی ورود به وادی را گرفته اید….اما!حس می کنم در انزوای دردی ناشناخته آآآآآآآآآآآآآآآب می شوم….گاهی صریحا قران را باز می کنم و آیات را عمیقا معنا می کنم اما!آرام نمی شوم….

پی نوشت1:

کمترین  درگاه تو هستم …نه دست خالی…..تو مرا با دلی خالی نگاه کن….

 

“نیمه ی دیگرم ببخش عزیز!قصد من نفی دردهامان نیست…

5 دیدگاه برای “می ریزم این تمام خودم را به پای تو….”

  1. حامد رحمتي گفته:

    من نيز حسين را صدا كرده ام ولي او آنقدر منزوي ست كه صداي مرا نمي شنود.

    با احترام.

  2. ناصر عزيزخاني گفته:

    سلام…خيلي خوشحال شدم …كه سر زديد …از خودتان بگوييد…كجا هستيد ….
    پيروز و سربلند باشيد…
    بادرود فراوان…

  3. lalehashck گفته:

    salam khanomi
    enshaalah khoda hame hajathaye hame ro baravorde kone va delha ro ham arom kone
    nisti dige? khobi? maman khobe?

  4. محمد حسن گفته:

    سلام . امروز باز هم چه لطف عظیمی شامل من شد که نوشته های شما را زیارت کنم و این بار هم چه زیبا و از دل نوشته ای و بی درنگ بر دل نشست . خدا شما را خیر دهد که با این ظرافت واسطه می شوید میان ما و نور و هیچ کس جز اهل عشق و درد لیاقت واسطه شدن بین خاکیان و افلاکیان را ندارد . می خواهم با این اشکی که در مقابل دل نوشته های شما ریخته ام وضویی بسازم و نماز عشق بخوانم . شاید نماز عهدم باشد . امیدوارم که همچنان موفق و ثابت قدم بمانی .

  5. محمد حسن گفته:

    سلام و ادب . سرکار خانم مولایی بسیار خوب می نویسی و می آفرینی . ای کاش تصمیم می گرفتید و یک انجمن مجازی شاعران شاهد را تشکیل داده و هم ارتباط خوب و مفیدی و کاربردی میان این هنر مندان ایجاد می کردید و هم جویندگان را از سرگردانی برای پیدا کردن نفسهای آسمانی نجات می دادید . یا علی . التماس دعا

دیدگاهی بنویسید