پاییز پادشاه فصلهاست….

پاییزم از راه رسیده و دلتنگی هایی این فصل مضاعف تر می شود.رفته بودیم دریاچه ،خیلی دل انگیز بود و لبریز از سکوت و سکون.همه کنار ابگیر ایستاده بودند و من بلند بلند صائب را زمزمه می کردم .شکیبا کنار من ایستاده بود و می خندید.حالا که همه دارند میروند مفهوم وابستگی و دلبستگی را فراموش می کنم ..پیمانه یک قاصدک برایم می آورد و می گوید آرزوهایت را توی گوشش زمزمه کن و رهایش کن تا بپرد و اوج بگیرد.حالا همه می خواهند دلداری ام بدهند آنهم در بطن این فصل خالی شاعرانگی ها….به خودم قوت قلب می دهم که می توانم با این طغیان کنار بیایم یا دست کم آرام بگیرم و بنشینم روزها و روزمرگی ها من را در خودش حل کند …باید دری به سمت کوه نور باز کنم و بدوم تا ته دشت!

به امید سرسبزترین دقیقه ها.

یا عشق!

یک دیدگاه برای “پاییز پادشاه فصلهاست….”

  1. فریدون هاشمی گفته:

    سلام دوست عزیز. بی هیچ چشمداشت با جمع بچه های شعر و ادب استان جشنواره ای را برگزار می کنیم که در آن فقط به شعر و هنر می اندیشیم تا این برنامه را با کیفیت مناسب و قابل قبولی اجرا کنیم. بی صبرانه منتظر حضور و همکاری شما برای خبر رسانی و ارسال آثار هستیم.
    نخستین جشنواره ملی شعر زاگرس در یاسوج برگزار می گردد.. موضوع : آزاد دو بخش : شعر(غزل،سپید) و کتاب شعر (فرم و قالب آزاد است) مهلت ارسال آثار : 12/8/87
    داوران: محمدعلی بهمنی، هرمز علی پور، محمد سعید میرزایی، حمیدرضا شکارسری

    طریقه ارسال آثار :
    ارسال به صندوق پستی :یاسوج ۴۳۹-۷۵۹۱۵
    ارسال از طریق ای-میل : zagros1387@gmail.com
    ارسال بوسیله فاکس : ۳۳۴۰۴۰۷-۰۷۴۱

    بخش های جنبی :
    مقاله و نقد در حوزه شعر
    اشعار با موضوع زاگرس
    اشعار با لهجه ی لری
    جزییات جشنواره را در وبلاگ http://zagros87.blogfa.com پیگیری نمایید
    09179426099 هاشمی

دیدگاهی بنویسید